Fetma


Tjena babes!

Jag känner mig fet, fet och lite mer fet fyyyfan! Jag har käkat på både Mcdonalds och Burger king på en och samma dag.. Det är fan riktigt illa alltså. Kycklingburgare ggr 2 dessutom, hhi. Dessutom har jag stoppat i mig en massa godis, usch inte bra detta. Men en dag i veckan är tillåtet.

Ikväll komma Jonna hit och vi spana på let´s dance och snacka. Alltid mysigt! Hon kila nyss hem till sin lilla Felix så nu tänkte jag ploppa in lite bilder i datan. Nämligen var jag duktig och stoppa i laddaren innan idag, man är väl född med en välutrustad hjärna vet ni.

Tänkte bara göra er uppmärksam på att "kvinnan med jättebenen" har ben som väger lika mycket som mig. Tänk att släpa runt på två mig som ben.. Stackars kvinna! 46kgx2, alltså 92kg ben. Det är fan ta mig inte att leka med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback