Familjemiddag


Ikväll kommer det lite gäster hit, så då blir det lite mysekväll med god mat och sånt. Det är vår förra grannar, dom kila på resa med som kommer över hihi. Så det blir säkert kul. Jag har faktiskt kommit ur sängen idag, imponerande måste jag säga.. Men jag kom inte upp förrens två, jag spana dessutom runt lite till mitt arbete och lekte duktig. I´m good. Ett inhopp i duschen vänta sen och fyfan va jag har´tar mitt hår lalala. Fan asså, så jävla onödigt. Bud på att bli brownie igen.. Tragiskt. Jag e fan blond och det klär min insida, hahha! Men det är lidrigast mot håret. Trots allt så är jag heller brunettän flintskallig, hehe. Efter en typ timmes dusch, fattar inte hur jag lyckades?! Fast jag va ju duktig med inpackning och peeling och sånt iofs.. Naglarna har sen imorse haft tre olika färger. Det börja liksom att jag skulle fila dom lite och fixa till dom, så jag tog bara genomskilnigt på dem. Men sen jag äsch fan va tråkig jag är. (Har ju alltid svart eller genomskilnigt) Så jag klottra på lite knallrött och ja jag fattar varför jag inte använder det, likna en fucking kärring med typ konstiga fingrar. Skumt.. Svart fick det bli och jag är ju så lat så jag måla på det röda. Givetvis blev inte det bra för det syntes ju och jag kladda utan för och GAAH! Dampet. Nagellacksborttagningen fick rädda mig och nu är dem silvriga. Jävla problem man kan ha.. En timme spenderades nog också på att välja kläder och sminket ska vi inte snacka om. Och givetvis håret! Asså vissa dagar funkar ta mig fan inget.

Nu ska jag städa för här liknar ett bombnedslag.. Tyckte inte det va längesen jag skrev det. Jag måste vara expert på att skita ner och kasta saker överallt. Skit egenskap.



Bara mami som fattas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback