Data trubbel


Jävlar vilket snille jag är ibland, har nyss fixat nätverket med hjälp från pappa via telefonen. Han är på väg till Stockholm och jag sluta vid 3 typ så kom jag hem satte mig i soffan med datan och bara wtf. Närtverket funka inte på nån av datorerna. Typ helt perfekt när fassan inte är hemma att vara utan internet.. Men jag ringde fassan och efter massa krångel funkar nu nätet, wiho! Ikväll komemr moa hit och vis ka bara chilla i think. Imorron blir det fest i rydebäck, lär bli en najs helg!

Ska laga mat oxå ikväll.. Så skriver jag inte mer vet ni varför! Jag har brunnit upp.

Postar lite school pictures från idag senare oxå, hhi. Allmänt skönt hantevrksorientering nu är över, sista lektionen idag.. Jippi!




Kommentarer
betty säger:

Tack ellan :D!<3

2010-01-15 | 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback