We´re in the house


Fy vad jag känner för att duscha, men först ska jag stilla er törst av mig. Jävligt najs dag faktiskt. Svenskan bara segla förbi sen bilden gjorde jag inte ett skit på. Men undertiden tog jag även mitt förnuft till fånga och vi betsämde att vi struntar i skidor. Jag får bara fram en bild av skidliften och en skrattade Ellinor som sitter liksom fast.. Nä, det kan inte gå annat än bad. Därför blir det nu badminton istället (för det går snabbt hhihi). Me like skolan ibland, matten blev inställd och på engelskan fick vi jobba hemifrån. YEAH.

Detta ledde oss rakt ner på Espresso house. Lite back-talk, lovley. Löka där nån timme innan vi kila o shoppa lite, blev dessutom perfa timing med mamma så jag slapp bussen. I framtiden ska jag ha en fet jävla chaffis som kör mig var fan jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback