Satisfied


Ohlala bitches. Bloggen är ny lite ballare än innan och jag vet ni älskar den. Trött på mitt fejs därför fick det bli mitt namn på headern. För er information har det idag skett ett mirakel, ni borde fantamig bli religösa hela högen! Jag har lagat mat och mina cocking skillz måste ha kommit från ovan.. Ingen gick fel nämligen. Korv och makaroner kanske inte är världens svåraste maträtt, men dock så har jag lagat mat och det gick galant.

Känns som att min motivation till plugget är på G tillbaka! Asnajs, verkligen. Skiter i om det är pluggis varning, jag nöjer mig inte med alla G! Im better. Så nu ikväll ska jag sammanställa vårt grupparbete inför vår redovisning imorron. Just fan, måste även skicka engelskan idag! Kryss på handen, får ej glömmas. Älskar att jobba på natten, man fungerar spom bäst då. Lagom speedad liksom. Ska även städa framåt kvällen för mitt rum liknar hmm.. Ett helvete är milt uttryckt. Får nästan bli en bild på det sen hihi.

Missa inte Pariadise hotel finalen, 22.00 på 6an. YEAH.

Grattis till Sophia idag som numera äger vår värld.. (Shh, hon gick på det) 

Kommentarer
kajsa, hehe säger:

framsteg som framsteg ellan! snart kan du hålla i en egen matkurs ju, jag lovar att jag kommer iallafall älskling ;d<3

2010-02-02 | 22:34:45
Ellinor säger:

HAHAHA, jag lovar att laga mat till dig nån gång my loove!

2010-02-02 | 22:57:07
Bloggadress: http://kadaniik.blogg.se/
soft person säger:

tack! hehe! väntar bara lite spintant på kladdekakan... hehe, ska bli så härligt att spotta ut den rakt i fejjan på dig eftersom du saknar skills i matlagning- pussssseellllipussy

2010-02-08 | 22:03:39
Bloggadress: http://koppisophia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback