Osminkat var det

Helgen är slut och det är snart dags för en ny vecka. Usch, varför går alltid helgen så fort? Måndagen är ju förvisso inte så jobbig, men ändå.. Fast man kan ju se det såhär också: Endast 5 skoldagar till lov! Inte helt fel. I fredags blev det fest i rydebäck, kvällen blev ja lite fail. Men jag tackar Ludde iaf! Tackar dessutom för min fina vänner. Lördag sen då det blev och då kila jag o mamma till väla, shoppa lite presenter till mig. Men shh, jag har glömt dom.. Hehe. Gjorde inte många mer knop framtills det var dags för kalas, där spenderade jag min kväll. Melodifestivalen spanades in givetvis och fan va najs att eric gick direkt fan. Dock var det ju många pinsamma bidrag även denna gång. Wtf, har inte melodifestivalbidragen bara blivit sämre och sämre för varje år?! Men man måste ju kolla iaf.

Idag har jag verkligen bara chillat, asnajs faktiskt. Var iofs borta hos farmor och åt innan, men det var dagens en kraftansträngning. Jag ska fortsätta ligga vid tvn och typ äta glass. Många problem och tankar förtillfället, så glassen ska fungera som ett botemedel! No make-up idag.. LÖK


Misstag, misstag.. Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback