No pics mannen


Fick påpekat idag (igen) att bloggen saknar bilder. Vill bara säga att ja jag vet och jag ger er ett löfte.. I will get better. Men frillefärgen e liksom hemsk så satsar på nya bilder efter måndag..

Så jävla lättad, glad och allmänt fucking bra jag känner mig nu. Mitt slit lönade sig med dom jävla bilderna jag satt med mitt i natten. Mvg:et sitter som en smäck fan. Två mvg av två möjliga, har jag nämnt att jag är ett geni? Skämt och sido dudes. Men jag e jävligt stolt för har slitit med mina arbeten. Funderar nu på vad som ska vila upp min natt, har inga roliga arbeten att sysselsätta mitt allmänt lama liv liksom. Kanske får bli den där sura städningen iaf, cant wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback