Klockan ringer 07.45

Morgondagen består av 3 lektioner, ganska överkommligt. Redskap på idrotten, me like. Det är nu mindre än 2 veckor tills jag går in i den demprimerade åldern 17. Usch, det tar emot att säga att man är 17 fan. Värsta året i mitt liv kanske? Tre skoldagar till lov och jag kunde inte varit tröttare.. Kan inte ens känna att det liksom är nära. Tragiskt. Låt det bli fredag! Det snöar satan ute och jag hatar det. Var är det positiva med snö och vinter? Jag hittar inget, det är kallt, halt, blött, jobbigt, deprimerande.. Well, jag kan fortsätta men då lär vi allaihop ses på Öresundsbron inatt för ett vackert svanhopp. Och som sagt, jag känner inte för att gå ut. Stadsbuss imorron, som vanligt jävligt pepp. 08.40 lämnar jag för att ta mig på knutpunkten. Gaah hör busstantens röst, "knutpunkten". Kanske borde jag springa förbi en vända och sola efter skolan. För nån bränna lär man ju inte få än på ett tag och jag är trött på lik fejjan. Men det är endast om min lata kropp orkar gå hela vägen (på 5min) för att gå på denna cancerbehandling. Random ostmacka dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback