Jajajaja, jag ska plugga

Håller på att övertala hjärnan om att det är time att köra igång. Den tycks inte samspela med mig bara. Crap.. Tillåter mig att lockas av mitt kära ordspråk; Natten är ung!

Bara ge mig lov nu snälla för jag orkar inte mer. Ge mig dessutom ett riktigt fett lov, orkar inte om det degar satan. Prata precis med min kära och hon är lika tagg som jag! Det är iaf lovande att min kära och numera gamla trio bestående av tre döläckra brudar ska kicka ass. Ja antingen det eller så blr jag poet. Gränsen är hårfin.. Får se vilken jag halkar in på. Hoppas dock på ett lov fyllt av party, vänner och massa roligheter för att inte tala om allt chillande och kalas och grejer. Fyller ju snart faktiskt, bör dock inte firas egentligen. Lame att bli sjutton bara.

Kommentarer
Fanny Lundström säger:

PUSSPUSSPUSS du är alltid söt! tror dock jag lyckas göra dig ful imorgon på hantverken hihihi

2010-02-18 | 21:43:54
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback