Inte helt okej faktiskt


Usch, ligger här nästan lite små tjurig över att Jackie vann. Ful brud med noll hjärnceller, mnjä hade hellre sett Erica som vinnare. Eller ja engtligen hellre mig själv, jag kunde behövt lite cash. Hade dock aldrig i hela mitt liv ställt upp i det programmet, men det ju tur att nån gör de för de har verkligen livat upp mina allmänt tråkiga vardagskvällar. Nu är det dock slut på det roliga.

Jag skulle gärna hugga av mitt knä just nu, det värker så jag blir galen. Ligger här och sparkar och slår på det i hopp om att smärtan liksom ska flyga iväg. Kanske ska blåsa på det också för bättre effekt. Fundera på att käka ipren mot det, men funkar det för sånt? Inte vet jag och no way att jag knaprar piller i onödan.. Lite troubles med arbetet blev det också, lovely. Måste säga att det som livar upp mitt liv är alla grupparbeten. Gör mig och alla runt om en tjänst och skjut mig.. Blir så sur och otrevlig när det inte funkar som jag vill med dessa jävla arbeten. Skärpning på den fronten för min del, men det får bli ett års projekt att försöka förändra det. Minst. Kissar snart på mig nu också, bäst att kila. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback