Goooood morning

Jag gick och la mig innan hockeyn igår, bra val verkar det som idag. Onödigt att sitta och vara super nervös för att sen bara blir sur. Hhaha, dagen idag lär bli goodie. Min och Jonnas plan är att kila lite i stan, käka nånstans och sen hyra film och jobba på fetman med hjälp av godis. Om Alex gillar vår plan vill säga. Min egna plans innan det var ju att kila upp för backen och bli levande igen, med andra ord sätta lite färg i huvet. Men jag är helt sjukt lat och känner verkligen inte för att gå ut, fast jag är nog inte ensam om detta? Regn, snö, slask, halka, kyla är vad vädret består av. Crap. Orkar inte att det ska vara så till april?! Vafan helt seriöst då ska det bli lite varmt och man ska få se solen lite. Inte snö i april, damn it.

25 feb 2010 - Kunde inte vara gladare för sin skull.. 17 är ju verkligen en topp ålder min vän! Säger grattis med ett smile och hoppas året flyger förbi. Malin Hedin 17 bast, inte illa du.. PUSS







Vissa tycks bara ligga inne med snygga poser!


Kommentarer
Malin säger:

men ööööh, slafs bilder!!!!!!!!!!!

men tack ellan, evigt tacksammmmmmmmm, hehe

2010-02-25 | 15:17:16
Bloggadress: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback