Fly vägarna imorron!

Lite halvt deprimerande att frysen är så långt borta och att fjärrkontrollen känns ligger ett gång avstånd ifrån mig. Knappt lat, "nejdå".

Imorron ska iaf jag köra bil, wiie tänker någon. Gaah, tänker jag. Det kan bara resultera i 3 saker död mig, pappa eller bilen! Liksom min första kommentar: Jag vet inte ens var bromsen sitter.. Känns betryggande för övriga bilförare i min omgivning antar jag. Mitt tips till allmänheten: Vägra bilen imorron! Behöver glass nu, satan nästan nervigt detta ju. Dagens andra och sista kraftansträngning; Vandring en alledeles för lång sträcka för att stilla mitt sockersug som framkallats av denna psykiska stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback