Det regnar and i like it

Ja jag gillar faktiskt regnet. Enda gången i hela mitt liv jag ärligt kan säga att fan va bra att det regnar. Nämligen försvinner snön, ser inga vita tak längre. L-O-V-E-L-Y

haft en hur mysig kväll som helst, har nog gått upp några hekto men det är nice. Sumos är vad jag och Jonna borde vara egentligen.. Efter en runda i stan kila vi till pistachia och fixa nötter, vidare till bogarts för film och godis. Wooopsi, råkade bli 1,2kg.. Det värsta av allt skålen är mer eller mindre tom, ligger endast några geisha kvar. Fan, man lever bara en så varför inte leva gott? Det är iaf min livsteori på loven. Filmen för kvällen blev "I love you, Beth Cooper". Haha, askalas!

Ska inom en sväng på fejjan sen får det fan bli sängen. Harre fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback