Check!

Precis hemkommen från den från en lång resa med bussen. Usch, det är fan segt och sitta där i 25minuter för att komma hem. Satt desperat med mobilen i handen i hopp om att någon skulle passa på att smsa mig under mitt plågande. Men mobilen tycks ha gått i ide. Precis avklarat en halv punkt denna veckan, alltså 1km simning. Hungrig som fan, men Mcdonalds väntar när mossan kommer hem. Ännu en pukt på veckan schema ska dock avklaras först. Bilen. Den fruktade bilen, fyfan jag är för liten för det här. Jag trivs att sitta på högersida.. Usch, jag tycker sund om mig själv. Men tänk min pappa då, stackare.. Det måste vara bland det värsta man kan göra att låta mig träffa på pedaler och spakar. Kan sluta precis hur som helst. Ska belöna mig med lite glass nu innan jag ska sätta en bil i rullning för första gången under mina 16år här på klotet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback