Dec. 27, 2010

1. Hur gammal är du om fem år? 22 bast

2. Vem var den sista du träffade? Min kära lillabror

3. Hur lång är du? 158 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Vad den hette tycks hjärnan ha förträngt, så bra var den.

5. Vem ringde du senast? Mami

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Gottsnack!! Godnatt (:" Till Karolin

7. Vad är dagens planer?
Planen är att detta ska vara det sista jag gör inatt.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms!!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
I fredags, på julafton

11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna

12. När vaknade du idag? 09.40, lyckades kvickna till av telefonen

13. Har du någon gång hittat en katt?
Inte jag men hittegods-katter har vi haft!

14. Vilken är din favoritplats? Vore dumt att säga något annat, sängen.

15. Vilken plats föredrar du minst? Med risk för att låta bitter, hela området Ättekulla

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag bor själv (prio 1), snygg man i mitt liv och har den prefekta karriären. Drömma fick man väl???

17. Vad skrämde dig som barn? Tuff som få, ingenting. Eller så spökar mitt minne.

 18. Vem fick dig att skratta senast? Får nog säga Malin som drog till med ett facerape.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Jaa

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Aldrig helt utan kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
 Fyra stycken

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oh yes eller oh no

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Ja det skulle jag väl säga.

27. Vilken är din favoritglass? Lakritsglass utan att tveka!!!

 28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta hemifrån, vill NUUUUU

29. Tycker du om kinamat?
Mmmmm, lovely

30. Tycker du om kaffe?
 Ingen stor-kaffe-drickare, men absolut!

31. Vad dricker du till frukost? Juice, vatten eller oboy.

32. Sover du på någon särskild sida? Får nog kalla mig själv en mixare

33. Kan du spela poker?
Nej...

34. Tycker du om att mysa? Nej jag är onormal....... Vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska?
Hmmm njää

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Lillbrossan till en gammal klass-homie

37. Vill du ha barn?
Det får framtiden uttala

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och hej på spanska efter 4 tappra års kämpande

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Jag gillar båda!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Välgörenhet och mat till uteliggare, eller kanske godis och kläder. Mitt kära smink ligger väl högt också

42. Äger du dyra smycken?
Några gör man väl, men inte fancyshopper

43. Har du någon gång testat narkotika?
NEEJ

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Glass på McDonalds

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Får nog utse Heddo här ikväll

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ligger inne med ett fult ärr på ganden för att jag, hör och höpna, gick i mellan en catfight. Lät nästan farligt

47. Vad har du för ringsignal?
iPhones originalsignal

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, det ligger förvarat i en kartong i förrådet

49. Flirtar du mycket?
Mycket möjligt, glor gör jag iallafall.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Det finns ingen

51. Kan du byta olja på bilen? Nej?

52. Har du fått fortkörningsböter? Blir svårt utan ett körkort!!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Har ju hållt på med Blondinbellas bok i månader. Det går inte så bra, vi klickar inte jag och litteraturen.

54. Läser du dagstidningen?
Nej, jag är ganska tappad på nyhetsfronten.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej faktiskt inte

56. Dansar du i bilen? Skulle jag inte påstå, sjunger möjligtvis

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
The voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Det sista vettiga jag kan komma på får vara ordleken på julafton, som jag förövrigt vann!!

59. När var du i kyrkan senast?
På julaftonsmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback