Simple

Då håller jag inte mina löften längre heller, vad är nu nästa steg mot klaveret? Med en ansiktsmask i huvet och 3 nyligen sedda avsnitt av satc fräscha i skallen, funderar jag. Mestadels på det faktum att jag nu har en klänning, det krävdes en väla, en Köpenhamn och slutligen en Malmö. Gick bonus med en kavaj, kanske en pensel och mer smink... Addera några kalorier från pizzahut och ni förstår hur bra min dag har varit. Riktigt pappa-dotter dag! Strax efter hemkomst väntade nya äventyr, akut sökande efter soffa till damen i frågas rum. Aningen trubbade och kluvade la vi oss efter en lång tur på jakt, på golvet för att mäta. Till vår stora lättnad/besvikelse skulle sofforna vi vilat ögongloberna på käkat rummet levande och lämnat kvar en golv yta på 2m. Inte aktuellt och vi kunde luta oss tillbaka i soffan efter en lång dag på vift, att få avsluta med ett Marabou känns väl lämpligt nu med tanke på den luftiga klänningen. Ingen tanke på nåt fånigt svält-schema här inte, vi äter tills lovet når sitt slut och vi börjar den tröga vandringen mot värme och sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback