Pizzalito

Julklappsshoppingen är på g, dock är känns det långt kvar. Att plugga fast lovet väntar tre dagar bort känns sjukt och all min ork ligger vackert inbäddat i en burk med 70 lås. Jag orkar inte, inte nu inte plugg. Sista, mitt livs sista engelska lektion någonsin? Får erkänna att det känns sjukt, jag känner mig nästan gammal.

Min kära valsar sakta mot titeln "mitt ex", inget SIM-kort. Vad är det för crap? Min Iphone kan vara min bästa investering någonsin, men nu känns väggen som en bra plats att slå sig ner för den.. Eller? Problem jävel, vägrar lämna ifrån mig den. Att man överlevde förr utan telefon, sinnessjuk en vecka utan mobiler hade varit i dagens samhälle. Vi blir vänner, jag köper skal och han slutar kalla på ett redan existerade SIM-kort. Det är lösningen, ordningen.

30 minuter har jag spenderat med er, allt för att sluta slänga huvet i spannen med isvatten. Stcika huvet i sanden, studierna känns tunga. Och jag har mig själv att skylla jag och mitt stora problem, hacket där päronen faila. "Jag gör det senare, vi skjuter på det." Tung fras, fruktansvärt bra fras fram till framskjutningen når sin ände. Typ nu låter den som tinitus volym 10. Min deadline ligger siktad på 00.00 när vi bytar från den 19 till 20de jävla december. Snön ligger ute, julklappar och julgran. Fan vad vi rusar nu, det går fort och snart ligger 2011 vid våra fötter. Tänkte dämpa tinitusen nu, med spotify för att inte göra er förrvirrade. Måste hitta flowet att skriva, men hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback