Ohhhh

Jag har gjort det, 11 avsnitt i rad. Mitt egna Paradise Hotel-maraton.. Hela kvällen med intriger och vändingar, nu återstår la grand finalee. Lever kanske i ett lyckorus, Emanuel är i final. Kungligt. Att jag lyckats undvika vem som faktiskt kammade hem hela skiten sen i fredags, vilken prestation. Undvikit diskussioner gällande ph, varit försiktig på fejjan, läst rätt bloggar och jag fixade det. Spänningen håller i sig, alla tummar korsade för surfer-dude. En liten förälskelse har jag nog fungats upp i under kvällens gång, välkomnar Emanuel på besök vilken tid som helst på dygnet. Vart håller såna killar hus vaaa?!? Nu damer och herrar, stunden är inne. Finalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback