Nattsuddare/Fans/Stalkes/No-lifers

Min kära, jag börjar med att tilldela inlägget till ovanstående ikväll. Den tappra skaran hoppas jag hamnar under någon utav mina genrar. Bogarts godis från det heliga templet, en fel utröstad gotlänning, min ickegifta fruga och ett par slafsbrallor med hål i. En kväll alldeles i min smak! Drömmandet bort till en playa på Hawaii med hunkar i bastkjol, turkostvatten, massörer, vit strand och 30grader. Någon som vill ryckas med i mina tankebanor?? Min stora dröm, min längtan efter ett eget crib växer sig allt större och expanderar i hastigt tempo, kom på mig själv med att planera hur mitt framtida kök i min framtida lägenhet skulle kunna se ut. Mmm ni hör det, jag hör det. Det ballar ur och jag längtar ut ur cirkusen, vill bara sluta hänga med Mr. Rollercoaster. Drömmar är bra så det är med glädje dessa tankar får passera och plöjas igenom. Visserligen ligger det bortom räckhåll just i denna stund, men dörren kan öppnas från nu och framåt. Kanske bör årets julklapp bli just det, hemgift, för att ligga steget före mitt eget förstånd. Det eller en IPad i kombo med Sex and the city-boxen, då jävlar hade päronen varit poppis och städning min favorit syssla. Tappa inte hakan nu ni som faktiskt känt av min ner-sunkning, men faktum är att imorgon tänker jag fixa och dona med mig själv, alltför att locka små 95-kullen att börja på stylist utbildningen. Ni tolkar så bra känner jag, eller jag i min inre pågående monolog.. Jag går i plugget imorgon, det taggas Öppethus!! 09.30 är tiden jag ska vara på plats, för ett möjligt fixande och ett anländande i tid är vi sängligande och blundar. Godnatt och dröm friskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback