Natt 1

Sådär ja då har vi avverkat dagen man mår som en gud, lov-dagen. Underbar, älskad och varmt välkommen. Åhh, jag har nog inte insett det ännu. Morgondagen är ledig, nästa vecka är ledig, alla dagr tills den 10/1. Vaaa, det är jullov alltså kände att vi behövde en påminnelse. Inget plugg, ingen taskig stämining och framförallt INGEN KVÄLLSÅNGEST. Lov i största allmänhet är på något sätt meningen med skolan, lite därför man orkar svaja upp alldeles förtidigt varje dag.

Det var en bra avslutning med tävlingar och cabareé/julkonsert så ni hajar vad jag menar. Vår klass vann tävlingen, sjuka på "Sätta knorren på grisen". Lite julmysfika och några avslutande ord, vi har lov. Ner på Koppi för en fika med gossisarna, ni är så fina. Myste vidare lite på stan och fick en julklapp komplett åtminstone. Jag är sent ute i år också, i anlig ordning. Slevar in egentligen alla julklappar imorgon förutom två, bra där.

Spenderat kvällen med mina Urisar hos Niclas med co, sängliggande och upptining. Nu damer och herrar är också årets första jullovsnatt avslutad och alla ni nattsuddare , happy smile. Men nu, bigtime sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback