Like A G6

WOOOOOWWW. Bra dag??? Mvg hej, mvg hej. Idrott, kaxar och säger tack gode gud. Men ändå dagens chock, engelska nationella...MVG? What`?? Attityd problem tänker ni, jag tänker halleljua-moment. Den var dagens sjuka och nu dagens glädjespridare... Bampadadam... ligger påMVG i svenska!!

Nog med skryt och glädje, vädret suger. Snökaos och rinnande mascara, snyggingen i plugget... Ehh japp. Egentligen har jag inte slutat än, att sluta tidigare pga av ev tågproblem låter ju bra. Mm, snön att tacka för den. Tänkte le lite mer åt dagens high-five moments och snart ge mig in på min mindre lyckade matte. Tröttnar jag, väntar engelska arbete och svenska. Tack skolan för att ni förgyller min fritid med plugg, vad skulel jag gjort utan er?!?!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback