Guds gåva till människa?

Är Sex and the city-boxen guds gåva till människan? Enligt min mening, ett heligt ja. Ett ha-begär dagen i ända sitter jag in på småtimmarna eller när tid finns och kollar. Disc 4, 15 to go. mmmm, vad vi ska ha det fint tillsammans.

Jonna bör vara hemma från tandisen snart, då beger vi oss för en insamling av vuxenpoäng. Jag ligger redan plus, en välplanderad inköpslista. Vår komplicerade efterrätt ska påbörjas redan ikväll och huvud ingrediensen är Marabou, då är floppen som bortblåst. Vem kan misslyckas med Herr Choklad? Vi ska handla mat! En värre, vi ska laga mat. Vi två, Jonna och Ellinor. Vi som planerar samboskap, kanske lika bra att bäörja lära sig grunderna för att 1. Överleva, 2. Slippa bli pank på McDonalds och pizza. Maaaaster-chefs är vad vi siktor mot och om maten på nyår sänker stämningen kan vi inte göra annat än att garva ju. Vi har ju trots allt slått våra kloka (?) hjärnor ihopa...

Detta borde vara min vardag med mathandling, vart är min lägenhet??!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback