FACE

Åhhh, min räddning lite. Min praktik, jag älskar den faktiskt. Malmö och miljöombyte, makeup och mycket att lära. Utan Petra och utan en kickassss praktik, hade jag nog hoppat av 1an. Jag var redo och allt stod mig upp i halsen där ett tag, kände mig färdig. Så kom fackteckning och jag skrev: "Det ljusnar i skolmörkret.." It did och jag vet vad jag vill, eller åtminstone vart vinden blåser. Chansen att träffa så mycket härliga människor, inte minst Emma som tillät mig att faktiskt bli praktikant hos dem från första början. Onsdagarna blir ett uppehåll från övriga veckan, skolan och stämningen. Redan där är vi ju snart i dagsljus, redan där. Att själva plugget, ni vet matte, svenska etc känns segare än någonsin kanske är något bra det med. Trots allt är det ju inte därför jag går linjen och de bör vara de jag ogillar mest, men själfallet inget total dyk i IG-boxen. Imorgon är sista prektiktillfället för 2010 och detta halvåret på FACE Stockholm har varit mitt i prick, mest det jag ville få sagt. En energy-boost och lite skönhetssömn så ror vi i hamn sista dagen också, sovgottt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback