Dec. 13, 2010

Men heey aktiva dag. För mig ja, för bloggen ett ovanligt njää. För ett ovanligt njää, får ni en ovanlig lista..

- Underhållt/dumförklarat mig själv/blivit nerkyld. Heey, jag älskar vatten.
- Drömt med frun min om ett boende tillsammans
- Handlat julklappar som jag planerar att glömma tills den 24de......
- Införskaffat mitt livs andra byxdress
- Blivit djup besviken, min ögonsten (en tröja) hade lämnat med en annan ägare
- Ett ordentligt franslim har entrat mitt hem
- Drabbas av smink-sjuka
- Fått en däng av något mentalt fel
- Myst med Subways cookies.. Ett måste?
- Skrämt livet ur Hedin
- Insett att det är skabbigt att låta sminket sitta 3 dagar....................... Fyy
- Insett att mitt hår återigen var för skabbigt för att lämna huset.
- Påbörjade min julhandling!!!

inte mycket för listor, mer en svårtydd berättelse för att få igång ert mindflow. Så för att summera för er som tappade tråden, dagen har passerat och jag vill beskriva det såhär:

Psyksjuk yngre brud med ingrott smink och smörig frilla kilade runt på stan i en bubbla med bruden hon fancar. Kikade på glas och porslin för ett framtida boende, gödde fetvalken som sakta börjar framträda med nyttigheter. Went nuts och shoppade, samt mind-shoppande (brallor med pris långt över mitt konto..). Och bjudit på blondin-fasoner, redo för wet-tshirt-contest......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback