Bloggtorka?!

Antar att detta är en såkallad bloggtorka, det eller så är jag för upptagen. Ni som följer mig vet nog ungefär hur läget ligger till. Bloggtorka alltså, det får vi göra en förändring av. Vad har jag att skylla på? En iphone ständigt uppkopplad, ett lov där jag spenderar dagarna hemma eller kanske min lathet. Ja, inga argument värda att överväga som godkända. Det är väl nästan ett summeringsinlägg som krävs efter ökenrundan. Den ska ni få, inte nu och inte imorgon fm. Jag beger mig ut tillsammans med pappa för att ge min drömklänning en sista chans att anfalla inför nyår. Just nu dansar mina ögonlock upp och ner och hur mycket jag än vill hänga här för att skriva av mig, så går det inte. Sovdags och uppladdning inför morgondagens lilla shoppingsväng, sovgott ni. Kärt återseende imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback