Åhh quicky

Kvällen blir knapp när man kommer innanför portarna efter klockan 8, tradigt. Lång dag idag, helt död. Bombad, på tal om det självmordsbombare i Sverige?!!!? Vart fan är vi påväg? Ett instick värt att diskutera. Åter tillbaka till min dag, käka och två serier. Sängen och därmed sova, tuff dag imorgon också. Halv till fyra och ja, jag kvider här för mig själv nästan såpass att man önskar sig sjuka. Sista torsdagen innan årsskiftet, hur känns den då??? Gaaah, det är inte långt kvar nu. Årets sista praktikdag också slutförd, LIVETS sista idrottslekrion bommar igen imorgon. Tragiskt må jag säga, att inte ha idrott kommer kännas.. Tomt. Men nu, nu sover vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback