1/4 to go

Inget header shifte, ingen nyhet. Tre månader till arton och 17 dagar bort väntar ett lov. Jullov!!! Nästan hög vid tänken, HALVA GYMNASIETIDEN??!!??! Woww, klockan rusar och jag diggar rush-hour. Vips och vi står där, lulliga på ett studentflak med visselpipor i näven; Lyckligare än någonsin! Back to life, inget eget place, ingen student, inget fenomenalt cashflow, inge det och inget det. Dock en drös med "Vill ha", kanske ska ha.. Eller? Borde gjort golvet synligt ikväll, borde men sket i det. Humöret daskar högt och röda lampan blickar, imorgon glimmar det garanterat.

Skugga, läppsift, rouge, en pensel-vän.. Vem får flytta hem hos mig imorgon*???? Ihhhhhh.

SOVGOOOOTTT.

Kommentarer
claudia säger:

Jag har ett fel i min blogg per månad liksom, ska inte nämna din dåliga uppdatering och din konstiga meningar men lite sammanhang i! www.hellyeah.com

2010-12-05 | 11:34:07
Bloggadress: http://claaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback