Normal konversation med hög självmordsbenägen person

Ellinor säger: HEEEEEEEEEEEJ

Malin säger: hejsan hejsan

Ellinor säger: Ändå sinnessjukt hur tråkigt mitt liv är, planer på något oväntat inom en snar framtid?!?!?!!1

Malin säger: vääh?

Ellinor säger: Jäää. jag är utråkad på livet, snart rycker plugget igång och jag orkar inteeeeeeeeeee!!!!!!Hehehehe, psyk out over hereee

Malin säger: du jobbar......... tjänar pengar.......... ditt äckel

Ellinor säger: Mmmmmm, men still jobb hem käk tv sova. FUNNNYYY

Malin säger: Så de ska vara ju!!

Ellinor säger: Shut uuup, erkänn tagget på något oväntat. Typ tomat i huvet eller en bil in genom köksväggen?!??

Malin säger: ah dirr

Ellinor säger: Ähhhh, så normal igen. Läget`?


Kommentarer
julia säger:

Halloj !

Nu så finns det en tävling på min blogg :)

Kika in och var gärna med i den, kram !

http://JuliaOfSweden.webblogg.se

2010-08-12 | 23:05:35
Bloggadress: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback