FACE

  • Svarta byxor
  • Målade ögon och läppar, med deras märke
  • Ständigt målade naglar
  • INGA SMYCKEN, WHAT SO EVER
  • Svarta skor, vi snackar stil ej gympaskor.
  • Face t-shirt
  • Uppsatt hår

Dresscode.. Så faboulus ser ni mig glänsa runt på Malmös gator varje onsdag, från och med nästa vecka till terminens slut. Face tog emot mig, yeaaaah. Från 12.30-19.15 hittar ni mig i Face på Hansa. Pendla och ha mig, en utmaning. Min förälskelse till Malmö lär ju knappast stillas av detta, happy me. Spännande år detta, är det nu det vänder kanske? Åhh, en stor utmaning det här. Stå på egna ben och själv locka modeller, ta emot kunder, lära mig saker och framför allt; Utvecklas!

Call me
om ni planerar en dag i Malmö en onsdag så kan ni komma och bli sminkade av moí, for free. Behöver lite testkaniner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback