Dubbel wooper

Datorkrångel och nattlig förfrysning på Ven har hållit mig ifrån er i helgen. Jag har förevigat helgens händelser och ni ska få ta del av dem, inom det snara. Överraskningen det förut var tal om ligger jag inne med en sväng till, typ en kvart. Den kommer lägligt, sms funktionen är ofungerade. Låter det vara en ledtråd. Slevar in bonuskalorier och önskar en ångest väntade, men icke. Träningsmänniskan i mig är djupt nergrävd. Två veckor återstår innan det som nu är vardag ska bli ett vackert minne, då sötsaker byts ut mot joggingskor. Kebab och cola en kväll som denna, blir till sallad och vatten. Livet blir aningen svårare när plugget åter är i rullning alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback