Vår

Har inte ens funderat på att sätta mig vid datorn i detta fina vädret. Som den soldyrkaren jag är var det snabbt ut på balkongen så fort jag anlände hem. Jag satt sen där och bara njöt av solen och våren i nån timme. Hur härligt är det inte? Jag blir glad långt in i själen, det är helt underbart. jag älskar när det börjar bli varmt och man kan sitta lite och börja smyg sola på balkongen, när det är solglasögondags, uteserveringar, när man föredrar att gå i stan varje dag bara för att det är fint väder, när man kan gömma undan vantar och halsdukar, det bästa av allt grillkvällarna på vårkanten med en filt osv. Ihh, det är så man ler konstant nästan. Tanken slog mig idag att "Jaha, vad fan ska man nu sätta på fötterna?" Såg några galningar med bara ben och ballerinaskor, tycker det känns lite väl tidigt. Fast bootsen och vinterjackan känns ju nästan ännu mer fel. Så dagens i-lands problem; Vad ska man satsa på nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback