Studierna

Mina studier går framåt denna fina eftermiddag, så även sollinjerna. Största krutet har nog dock lagt på solen får jag väl ta att erkänna. Men endast för att det blev svårigheter med att tyda bokstäver och liknande i datorn på balkongen, mötte endast min egen spegelbild. Inte lätt att få något gjort då.. Får ju bara inte låta en sånhär dag gå till spillo genom att spendera den inomhus. Därför tackar jag speciellt för att vi har det nattliga timmarna.

Doften av käkar osar förbi och jag kan inte annat göra än att längta. Slarvat med lunchen, fy på mig. Dålig vana.. Äh ska ta och sköta min värsta dåliga vana nämligen städningen. Hur fan kan saker som låg på rätt plats för två dagar sen, nu ligaa spridda hej vilt på massa random ställe. Lackar! Borde anlita en robot..



JAG VILL FLEXA NU OCH FÅ EN ORDENTLIG BRÄNNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback