Stressen infaller

Går med en stress över mig nu och innan var den helt utan anledning. Nu har den däremot fått en grund att stå på. Muntlig redovisning, en trasig mail, engelska arbete, matteprov, powerpoint presentation, listan kan göras lång.. Mitt ork är nere på botten och jag önskar mig vara en svamp av annat än solljus, men inspirationen tycks inte komma. Men jag satsar stenhårt på att bli pluggis så imorgon och fram till lovet blir jag nörd. Hoppas min teori håller för jag behöver det.

Jag är redan väldigt nöjd med valet att fimpa piercingen, oavsett ärret. Det är fult och ljuga, jag är livrädd för att det blir ett hemskt ärr. Menmen life goes on.

Är förövrigt inne på ett nytt spår angående solen. Vår kära energikälla och allmäna ljusspridare måste sända ut ett välbefinnade. För det är som såhär att jag känner mig pigg, fräsch och allmänt lycklig! Dessutom är det gött att kunna steka lite i trädgården, så jag spenderar mina eftermiddagar.. Och det ger faktsikt en klen nyans brunare hud. Min största längtan är att spendera årets första dag på playan. Dock är det några dagar kvar innan det blir aktuell, men sålänge ska jag ta tillvara på alla sol tillfällen.

Powerwalksrunda, hårinpackning, min kära jordgubbs body butter, endast 6 lager nagellack, solning och lite peeling fick bli dagens egenvård. Antar att era carefaces är slut nu, så hej.

Kommentarer
clådde säger:

Lite? massor avis om jag känner lilla lollen!

fattar inte varför du tar bort den, du störs väl inte av den egentligen? lame, men ditt beslut juuuuuu

2010-04-15 | 15:55:32
Bloggadress: http://claaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback