Soon it´ll be forgotten

50 dagar kvar i plugget, sen är fantamej 1/3 av gymnasiet avklarat. Ber till jordens alla gudar att det ska fortsätta i samma takt. enkelheten i att säga "Bit ihop, det är bara 50dagar kvar" är inte så jävla enkel att förverkliga. Varje liten skolapryl tar emot.. Tröttsamt, jag brukar funka som ambitiös och målinriktad. Nu är det mest en dimmig lat bild jag får upp av mig själv. Inte till att bli en vana. Måste hitta ett sätt att löpa teorin det är bara lite kvar. Kan dock känna en viss sporrning av resultat på föregående prov, då endast om den gått fina fisken. Annars tycks det ha en motsatt effekt.

Frukosten lär hunta mina drömmar, en hel skum längtan till frukost. Checka in livsnödvändigheter såsom bloggar, facebook och läget med tvn ska bockas av före ögonen släpper ännu ett dygn till dåtid. Skogsrensning och färgning står på schemat imorgon, även en ny lärare. Spännande, hiss eller diss? Det blir morgondagens fråga.

Godnatt gullisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback