Som handen i handsken




Yeahyeah, bildkvaliteten suger. Men jag ville bara få er att känna in känslan i mitt rum. Detta är redan min favoritplats i rummet. Sitta och titta ut över stan. Folk som kissar i parken, polisbilar, pinsamma turister som förevigar stunden då de står framför ett påskris, 500 gröna farkoster och en del alkisar är bara några av dygnets höjdpunkter i min levande tavla. Jag älskar det. Det varma elementet att satta tassarna på är inte helt del det heller faktiskt. Jag stormtrivs, kan man vara kär i en materiell sak? För jag blandar ihop mina känslor för rummet med att vara kär.

Min kamera kultur är återfunnen och därför ska min kamera kultur bli bättre. Ni har ju önskat att få se bilder på mitt nya rum (Oj vad bra det kändes att ni har önskat något min få läsare) Så kirra det till er, nu när maniken är på hemmaplan.

Kommentarer
the man säger:

inte för att jag läser ofta, men vi ber inte om några bilder, du bjuder in oss snart ändå ;)

2010-04-04 | 23:58:20
Ellinor säger:

Okej "the man", vem döljer sig bakom namnet? (;

2010-04-05 | 00:17:44
Bloggadress: http://kadaniik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback