Rena tänder, cleant face

Tiden att passa imorgon är 9.00. Känns hyfsat bra med tanke på att jag tänkte springa en runda innan jag pyser hemifrån imorgonbitti. Klockan får väl motvilligt ringa 50 minuter tidigare än normalt. Fast detta ska inte längre kallas normalt. För att uppnå mitt mål som helt okej tränad och i beach form bör jag nu träna, träna, träna.. Chansen är väl inte gigantisk att det går som mitt huvud vackert planerat, men att det måste åtgärdas en del före sommaren är här det är ett faktum. Nyttig mat är det som gäller, dock inte världens lättaste uppgift med en värdelöst matlagningstalang och en inte så nyttig familj.

Måste bara dela med mig av min beslutsångest. Jag vackar fram och tillbaka.. Ska jag låta navelpieringen sitta i eller inte? Exakt alla har en sån, kryddet.. Men många! Jag känner att jag lackar lite på det, inte lika kul. Även fast jag tod den sent när alla redan hade, hehe. Nu har jag lessnat, trött på att se den jävla ploppen i naveln. Usch jag har svåra problem att bestämma mig. Rädd för fult ärr också öfr den delen. Förtillfället är den (för er nödvändiga information) bortplockad. Så min fråga; Att ha eller att inte ha navelpiering? Jag ska slå mig en funderare och krypa ner. Pussis


Kommentarer
Anonym säger:

blommor? fortfarande avis för att din pappa inte tänkte som min pappa på internationella kvinnodagen? bad for u ;) nix denna gången blev de ett thomas sabo armband med tre berlocker, de du. och utav INGEN anledning, soooo nice

2010-04-14 | 16:55:59
Bloggadress: http://claaudiia.blogg.se/
clådde säger:

du kommer ha ett fett ärr bara så du vet, känner två tjejer som tagit bort sina och hålet är normal stort, så ja bestäm sj ;)

2010-04-14 | 16:57:46
jonna säger:

take it away honey! :D

2010-04-14 | 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback