Perfect day.

Dagen har allt i allo rullat i en högt tempo. Skolan var riktigt god idag, knappt gjort nåt bara degar. Fick sluta tidigare och ha hemstudier, med andra ord lediga. Så jag och kära Sophia kila hem om mitt crib och sen vidare ner mot stan. Påvägen uppstod en god diskussion:

- Vi är på väg till stan.
- Fast ni är ju typ i stan nu.
- Ehum ja, men typ man är där när man liksom är vid affärerna..

Äh, ni fattar inte ändå kom jag på så jag ler och ni blir frågetecken. Fett.

Espresso house, dagens fail inträffade. Orkar typ ej dra storyn.. Släktkalas därefter, och strax innan dess var jag en gullig syster och joina bror min och klippas. Kvällstid blev det sedan väla för de hade någon öppetkväll. Problemet var ju bara det att hela övriga hälsingborg var där. Sjukt va folk är shoppinggalna kläckte jag ur mig påvägen upp när jag insåg mitt uttalande. Jag var ju fan likadan som satt där i bilkön på väg ut mot ett kvällsäventyr. Fick med mig nödvändigheter hem sminkpenslar, necesär & makeupsvampar.

Jag är nöjd med min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback