Nedräkning

Nedräkningen är officiell, det är idag den 6 April inte mer än 64 dagar kvar till sommaren och bikini time. Om vi nu slutar den 10 Juni vill säga? Hehe. Jag kände att både ni och jag behöver se den där siffran för att hålla oss spårrade. Min nedräkning inkluderar helger och ev lovdagar så det är ännu färre dagar ni ska se era kära/förjävliga skolkamrater. Siffran står för ännu en sak jag mer än gärna räknar ner till, stoppet på mitt förbud. Då breakar jag och min goding oavsett om någon av oss har fallit för frestelsen. Vem vill genomlida sommaren utan glass, godis och pommes på beachen? Det tackar vi starkt nej till. Igår firade vi föresten 1 månad, jag och mitt godisförbud.

Kommentarer
jonnis säger:

jag måste få inviga din godis tillåtelse!! :D

2010-04-06 | 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback