Kepsen, min nyfunna vän

Antar att ni redan förstått min frustration över min hår situation. Lösningen på det problemet blev idag keps. Yes, hela påskmiddagen som var fint uppdukad med kyckling och ägg satt jag med keps. Inte helt okej från min sida egentligen. Men kunde jag spendera julafton i mössa, kan jag väl gömma håret i en keps på påskafton. Som alltid väntar ett påskägg varje år, dock var det ett väldigt lätt ägg som ikväll damp ner till mig. Det bästa ägget på länge faktiskt, cash. Aldrig fel. Far min köpte dock det storsta ägget ni kan tänka er fullt med gottsaker, inkluderat mina absoluta favoriter till oss. Inte helt okej för en som har 10veckor kvar på sin nyttighetskamp.

Jag funderar på en stadstur, för att få mitt godkända onyttighet. Nötter! Frågan är bara; Är där öppet såhär en påskafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback