Jag? Tävlingsinriktad?

Evelina och Matilda får faktiskt lite cred för dagens idrottlektion. Mycket duktigt tjejer! :):) De lockade fram min mest taggade sida trots min totalt lama inställning för idrotten drog igång. Jag börjar ana att Gabriel vinnarskalle påverkat mig, för jävlar vad jag va taggad idag idag. Halsen fick sig också ett träningspass av allt mitt galande: "KOOM IGEEEN TJEJER!", "JOBBBBBA!" Äh, halvt pinsamt att gå in till 500% för en boll tävling i skolan. Surheten vid den fölorade spökbollen sved, riktigt hårt. Den dåliga förloraren smög sig på mig och vid en total förlust hade jag utan tvekan gått därifrån och raka spåret hem. Känslan av att sen se på det förlorande laget få sitta straff och fälla lite retliga kommentarer.. Ja ni, den tröttnar man inte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback