I got plans

Tror detta är början på en trend jag lär stalka. Jag ska börja planera, det är sjukt gött. Känslan av att veta vad som komma skall dagen efter i detalj är så himla bra, jag måste fortsätta på detta fina spår. Jag skrev en lista på lite stuff jag behöver i denna stund. Mycket onödiga nödvändigheter. Jag ska ska införskaffa ett mini block för att kunna göra lite listor och planer helt enkelt. Känner att våren är här och lite uppdasking bör ske. 

Imorgon hoppas jag på att bli väckt av att soler bländar mitt face och att värmen ska halv koka mig levande. Normalt sätt beskrev jag nyss min mardröms morgon, men imorgon känner jag att det är precis så jag vill vakna upp. Gå ur sängen med ett leende, kasta på lite smink, vandra med brillsen på och käönna vår värmen påväg till skolan. Och sedan sitta på en liten uteservering med något varmt att dricka. Fy va mysigt. Fint väder är livet, man känner sig så mycket piggare och mer taggad på livet. Jag ska fundera och filosofera lite här lite nu på min nya livsstil. Pusspuss gullisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback