19 April Måndag 2010

Så hade dagsbytet skett och måndag innebär att veckan slevar igång. Om inte mindre än 7,5 timme ska jag befinna mig i sal A16 på Petri skolan. Känns just nu stabilt, imorgonbtti kan jag ångra att min poetiska sida återigen fick styra. Har ett par måsten kvar före min heta dejt med kudden. Nr 1, informera er om att jag typ har slått nagelrekord. Äh, ni får ta era carefaces och lägga undan för det är viktiga saker. Ett nyårslöfte kirrat!  "Nagelbitar Elli" existerar inte mer. Nr 2, jag vill att min energilampa ska lysa starkt imorgon. Min fria eftermiddag imorgon som jag mer än gärna spenderar på balkongen.. Ser mig själv liggandes som en pepparkaka, sen återvänder jag snabbt till verkligheten och får synen av en albino kanin med röda ögon.. Random? På allra högsta nivån. Dags att crascha nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback