today.


soovmorron imorse vilket inte va helt fel! jag o fanny va typ helt döda så vi bara smink! hahaha, käka lite frukost o kila sen till skolan. direkt in på hantverkslektion, som idag innehöll looper o tegelstensrullning! haha, looperna börjar bli liite tjatiga nu faktiskt men aja. o rullingnen med pappiljotter känns lite fjantigt.. men vi måste ju lära oss det med!

nu har jag vatt hemma ett tag men jag e så sjukt seg fortfarande. eftermiddagen sög röv! natur sen matte som jag sa innan, va inte direkt jätte pepp i mitt inlägg innan. hahaha! men asså jag va såå död att det e galet. fast jag gjorde en labbrapport på naturen o sen inget på matten iofs hahha. men det e faktsikt bra när man e trött, satt bara o skratta hela lektionen typ. gulligt! sen jag kom hem har jag suttit i soffan och.. nä det va nog allt! skulle egentligen gått på hif med jaqline idag, men jag banga.. jag orka verkligen inte. galet. här kommer bilder från idag o sen kommer lite från igår o sånt senare. pöss!


söte anna o sina loops!


mitt verk.. "underbart!"


jadu anette, va ska man säga.. lika som bär?


fanny va "stenseriös" ! ahhaha!


somsagt över seriös dag.. tihi.




Kommentarer
Fanny Lundström säger:

jag är alltid seriös, och du ser ut som om du försöker dölja en glugg eller något (y)

2009-09-25 | 17:37:59
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/
Fanny Lundström säger:

jag är alltid seriös, och du ser ut som om du försöker dölja en glugg eller något (y)

2009-09-25 | 17:38:08
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback