propp?


asså min vad har ont, undra om det e en propp eller nåt?!



jag vill göra fler hål i öronen, 2 till i det ena o ett i det andra..minst! sen vill jag pierca öronpluppen hahah. vet inte vad det heter men kolla bilden höhö! o sist men inte minst tungan, men där e det så att jag e rädd o dö, rädd att det gör pisse ont o att jag inte ska kunna käka o ja listan e lång! så det vågar jag nog tyvärr inte..men fyfasen va snyggt det e. aja, dom vanliga hålen ska jag börja skjuta in men de kostar 150kr styck så det blir i takt med att mina pengar räcker! för som alltid går kläder o skor först. hihi.

bloggen dampar så det funkar inte o skicka in bilder men ja, ni fattar nog min smarta förklaring! asså i den ploppen som sitter lixom mitt i örat..haha! iaf nu vet ni mina framtida planer!

                                  
                                                                                                                                                               /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback