ny design!


yes im finisched, o den funkar. haha, ikväll har jag kollat på ensam mamma söker o sen charlies änglar höhö. missa top model o jag höll seriöst på o döda mig själv, vem e så korkad o missar det? pantad..

imorron börjar jag efter lunch eftersom läraren va borta o då behövde vi inte ha första lektionen, så det e ju najs iaf! fast liite jobbigt att de lektionerna vi har e matte o no.. innan va iaf matte mitt favvo ämne typ men nu vet i fasen, svenska e fasen riktigt kalasbra nu! läraren vi har e as ball o helt ny utbildad, likee! men matten bara suger hårt, o natur e seriöst såå tråkigt att jag verkligen nästan dör. men aja, måste man så måste man! jag tänkte hitta min laddare till kameran o få i lite energi i den. detta skulle kunna leda till lite fräsiga ego bilder imorron, om jag nu hittar laddaren vill säga.. det får vi se! jag e ju inte världens bästa människa på o ha koll på saker, höhö.
jag insåg precis att mina naglar e ganska avskavda o har blivit en aning långa, trevligt trevligt! så nu blir det nagellack o comedy fightclub!



                                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback