Kick off!


wiiee, igår va det som sagt kick-off o ja jag o jenny va ju lite såå mjää det blir nog inte kul.. men vi hade totalt fel asså! efter att jag fanny o jenny fixat oss hos mig o mötte upp övriga folket från vår klass! eller ja inte alla men^^ sen drog vi oss mot bussen o då börja det! hur ska vi förkorta bussresan, skratt o skrik o gloende ögon! på väg till sundspärlan gående blev det nårra söta låtar, lägg dom på minnen vettja!

1. oooooh ooooooh ooh oooh ooooooooooh oooh ni fattar! ;)

2. HVST shalalala HVST shalalala!

askalas!

sen kom vi in o dansa röven av oss o hade skit kul, promoe va där o han sög ju.. haha, enda "bra" va ju svennebanan lixom wow en låt. haha, kunde ju tatt dit nån med fler än en hit låt, tihi. men förövrigt va det så jäkla kul!
tack till HVST1C ni e så jäkla bra tjejer!♥


låt oss introducera kvällen med hmm.. en fjooortis bild ;)


bara för ni e söta!


jag o jaqline flin..


charmigt..?


blondes have more fun, right?


bullshit, fjönten här e ju brunette. tihi.


jag blir lite rädd för fanny på denna bilden! hahaha.

Fanny eller psykfallet ovan, som hos mig inatt o när vi kom hem blev det ballerina kakor för hela slanten! mums!


förövrigt så vann nyss hif, WOW! första gången på typ jätte länge.. underbart! nu börjar idol om 2 min så pang i bygget!


Btw..jag anette o anna lyckades hamna på skolstadens hemsida! hihi.



http://helsingborg.se/templates/SchoolStandardPage.aspx?id=75464&epslanguage=SV





Kommentarer
Fanny Lundström säger:

Alltså, jag är jäääävligt fotogenisk.. hahaha

2009-09-25 | 17:24:19
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback