ingen data = ingen blogg!


jaup! jag va ju i skolan igår först, sen kila jag hem til fassan för o käka o sen kila upp till mammas jobb. därifrån vidare til körskolekurs (Y) ohja det va bland det segaste jag har gjort asså, 3 on halv timme!!!!!! palla lixom.. så jag va hemma kla tio i nio, därför tyckte jg inte det va så lönt o åka upp till mamma bara för o sova tihi. bättre o kunna gå upp en halvtimme senare o slippa bussen då ju. imorse kila jag då till skolan som vanligt direkt in på veckans längsta men också roligaste lektion, vår stylistlektion! vet inte va man kallar det egentligen men ni fattar det som e specielt för vår utbildning. iaf, så e den i tre on halv timma, fram til lunch, skule egentligen gjort långhårsuppsättningar..men dom hae inte tvättat håret på dockorna så vi fick göra det istället, inte lika kul alls..fick även en produktgenomgång av produkter som vi kommer använda. efter det natur o sen matte. humör på de lektionerna..hmm..damp! inte mycket gjort o periodiska systemet kan suga rumpa!
efter skolan pluppa jag hem mig till pappa o la mig i soffan, har typ inte rört mig sen dess. förutom o äta som inte ens va värt kraftansträningen, köttfärsås som va stark med svamp! mums på makaroner med ketchup säger jag. iaf sen tilbaka till soffan o kolla unga mödrar, o helt seriöst jag hade vatt en bättre mamma än den ena iaf! galet.. nu sitter jag o kollar csi miami, grymt bra idag faktist för en gångsskull! ska fiska hit min data imorron oxå för den e ju kvar hos mamma..


                                                                                                                    /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback