im good.


jag har gått 8km idag o i skit snabb takt, helt magiskt att jag har börjat röra på mitt kött igen faktiskt. det känns ju så skönt efter lixom! dessutom har nyttiga ellan inte ätit massa ballerina kakor efter sin lilla promenad, hon e nyttig! very much nice yes!

tomorrow e en ny dag o då börjar jag 08.10 igen o har refan flörtat in mig hos mamma, så ja jag slipper bussen imorron igen. har ingen aning om va vi ska göra på vår lektion imorron, det e den långe på 3 on halv eller fyra timmar. fast det brukar ju va den roligaste lektionen i veckan så, hihi. jag tror jag ska lägga mig o läsa nu för vi har ju ett hat projekt i skolan, ja jag menar ett läsprojekt. o asså jag e ju inte direkt någon bokmal, önskar jag va det för det hade ju varit underbart! men så e inte fallet.. dessutom har jag 4 veckor på mig o jag e van vid o ha ett år typ, haha! men jaja, jag tänkte läsa Grevgatan 22 som jag hitta hemma. 314 sidor, typ döda mig överlångsamt helt seriöst..


puss!



                                                                                                                                                             /ella♥





Kommentarer
jonnis säger:

jag vet två jättebra böcker!! TÄNK JAG HAR LÄST DOM PÅ TVÅ VECKOR SAMMANLAGT BÅDA ÖRCKERNA OCH DOM E TJOCKA!

den ena är flyga drake och den andra hotet :) pööössstumpiis :D<3

2009-09-17 | 11:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback