hopp o galopp.


har vatt hemma nu ett tag iofs, typ en timme. efter skolan kila jag med lizette o emma på bussen o åkte två hållplatser til knutan! vi e inte alls lata.. o när vi väl kom ner insåg vi att det nästan va längre än o gått direkt, hhaha! iaf, sen skulle lizette köpa en present till sin lilla mamma som fyllde år. jag hade ju ändå inget bättre för mig så joinar henne till kicks så hon slapp går själv. jag e lite lätt söt ibland! sen va det bara till o vände ner mot bussarna igen o kliva på tvåan hemåt! suger faktiskt riktigt hårt att mitt busskort inte vill funka i maskinen, men jag skyller alltid på att oj det måste ha lagt av! hahaha, även fast det inte funkat nu på snart en vecka tihi. får ta o dra tummen ur röven o kila till skånetrafiken o byta ut det.

aja, förövrigt idag så hade vi rengöring av ansiktet som vi fick göra på varandra då. o dom produkterna vi använder va inge bra kan jag säga.. men aja, vi va duktiga iaf o tack o lov fiick vi tid o sminka oss igen efter. sen hade vi lite estet o som vanligt har vi alltid skratt anfall o en smula damp, men lektionen suger faktiskt.. käka sen på tych, hatar det! olympia va ju mycket bättre. menmen, engelska ohja sen sluta vi o resten vet ni!

idag har jag invigt mina kära stövlar, så ja nån liten blåsa här o där e väl att vänta.. har heller inte ätit nått onyttigt än.. och jag har gulmålarfärg på mitt svarta nagellack.. hoppas intressepilarna haglar över er oxå, för dra mig baklänges det gör dom hos mig!


                                                                                                                                                            /ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback