halvt sjukling.



nu ligger jag nerbäddad med datan o tycker synd om mig själv. jag har nömligen lite ont i halsen o e allmänt död, så jag kila hem från skolan efter lunchen. estet idag alltid lika kul o alltid lika oseriös, fan va vi skrattar påp dom lektionerna. kila sen bort till tych där vi tänkte käka men fasen det va kö o palla stå där! så vi kila mot knutan för ett besök på mcdonalds, sen kila jag direkt hem o la mig med varm oboy o ballerina kakor.

har ju länge haft planer på o berätta om min helg så kanske ska ta o göra det nu tihi.

Fredag: Banhof, skit kul som ni kanske redan vet lökigt!

Lördag: vakna upp med jaqline gick upp va seg som fasen käka frukost o sen kila jaqline. då drog jag o kolla på malin när dom spela match, blev en förlust, men lite smågulligt o kolla tihi. kila sen direkt hem till mormor eftersom min moster o morbror va här från karlshamn, satt o fika o va lite social. sen time för lite fixning o vidare hem till kusinerna där det va en liten släktmiddagsmys grej! hmm..tillslut va det ju hemfärd o då skulle vi sova hos mormor allihopa o det blev inget snack om att jag kunde få sova hos mamma, för det va ju så trevligt o sova alla där.. mm, jo visst! fick väl gå o lägga mig innan tolv för tven kan ju inte va på o ni får inte prata..lök!

uppehåll i mitt skrivande, måsgte ha en ballerina kaka! ;/

Söndag: Vakna en sisådär kl 8-9 för då vakna ju dom andra, döda mig långsamt.. fick i mig lite käk o fixa mig sen va det ju så treevligt om alla följde med till fredriksdal på nånsån marknadssak, så det va bara till att vandra med. otroligt "trevligt"! väl hemma igen va det time för kalas som jag hade glömt, så lite mer fixning o sen bums dit o va social. ganska gulligt faktiskt o trevligt o träffa sara igen! smet dock därifrån efter 1 timme lite drygt för o kolla hockey(?) underligt jag vet men jaa.. vad gör man inte? faktsikt lite små kul o kolla o jag blev tillomed sur när dom gjorde fel! hahaha. illa! dock så höll jag på o frysa ihjäl, fatta inte att et va så kallt i en ishall. ursäkta men ar jag sagt att jag e blond? iaf, jag överlevde. träffa oskar en snabbis efter matchen gulligt! stackaren lyckdes skada sig under matchen. buhu! sen kila jag o linnea ner till subway, efter ett tags irrande i stan. vi fatta nämligen inte att på söndagar har det mesta stängt vid 8.. men vi hitta mat tillsist iaf! linnea kila rätt snabbt o sen va det bara för mig o slå på tven o plugga, blev klar tillsist o då va det natti!

söt helg jag vet..!

..o igår va jag ju som sagt i bjuv, en aning dött! hahha, jag skratta så mycket det e verkligen en liten håla tihi. o nä jag skoja heller inte om att det va första gången jag åkte tåg själv, för det va det. gulligt, jag vet.
om en timme typ ska jag o brossan kila upp till mormor o äta lite hemmagjorda köttbullar, inte fel! hörs sen tihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback